به ملی ستلایت نیوز خوش آمدید..........شما در ملی ستلایت نیوز به آخرین اخبار رسانه های پارسی زبان و جدید ترین فرکانس ماهواره ها دسترسی خواهید داشت...........در پایین هر مطلب در قسمت نظرات می توانید نظرات - خبرها - پشنهادات - انتقادات و پیام های خود را قرار دهید...........شما با دادن آدرس های ملی ستلایت نیوز به دیگران می توانید از این وبسایت حمایت کنید............ملی ستلایت نیوز از تمام رسانه های مبارز و آزادیخواه سیاسی حمایت می کند

یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش.

تلویزیون طپش با فرکانس جدید در ماهواره هاتبرد

شبکه تلويزيوني تازه تاسيس "PBC Tapesh" که با لوگو و نام سابق طپش در فرکانس 11179 ماهواره هاتبرد لوگو خود را بر روی ایر فرستاده بود،علاوه بر فرکانس قبلی از طریق فرکانس دیگری نیز در ماهواره هاتبرد بر روی ایر رفت.لازم به یادآوریست اين شبکه تلويزيوني اعلام کرده است هيچگونه رابطه اي با طپش عليرضا اميرقاسمي ندارد و يک طپش تازه در بين رسانه هاي پارسي زبان ماهواره اي متولد شده است و برنامه هایش نیز نسبت به طپش یا همان Ti علیرضا امیرقاسمی متفاوت خواهد بود.تلویزیون PBC Tapesh در فرکانس جدید خود پخش تیزر تبلیغاتی برنامه هایش را آغاز کرده است.اعلام شده علاوه بر فرکانس تازه،در فرکانس 11642 ماهواره هاتبرد هم بزودی پخش تیزر تبلیغاتی برنامه های این رسانه پارسی زبان آغاز می شود.تلویزیون طپش تازه قرار است از شنبه 11بهمن ماه برنامه هایش را از طریق 2 فرکانس در ماهواره هاتبرد برای ایران و اروپا آغاز کند.علیرضا امیرقاسمی پس از شنیدن متولدن شدن یک طپش تازه ، در فضای مجازی بیانیه ای داده است.

مشخصات دریافت:
 
Satellite: Hotbird 13B
Freq: 11471
SR: 27500
POL: Ver
FEC:5/6
Channel Name: Tapesh

متن کامل بیانیه علیرضا امیرقاسمی درباره پیدایش شبکه تلویزیونی طپش تازه

"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

تلویزیون کانال یک با فرکانس جدید در ماهواره هاتبرد

تلویزیون کانال یک به مدیریت شهرام همایون که مدتی پیش به دلیل مشکلات مالی از فرکانس 11179 ماهواره هاتبرد قطع شده بود،لوگو"ماهستیم"را از طریق یکی از فرکانس های دیگر ماهواره هاتبرد بر روی ایر فرستاد.این رسانه پارسی زبان آزادیخواه بزودی پخش برنامه های خود را بار دیگر از طریق ماهواره هاتبرد برای ایران و اروپا از سر می گیرد.

مشخصات دریافت:
 
Satellite: Hotbird 13D
Freq: 11642
SR: 27500
POL: Hor
FEC:3/4
Channel Name: Channel One

(فرکانس تلویزیون طپش و طنز و Face1 در هاتبرد)

با سپاس از Persian Gulf نازنین

"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش.

تلویزیون کانال یک از ماهواره هاتبرد قطع شد

تلویزیون کانال یک به مدیریت شهرام همایون که از طریق فرکانس 11179 ماهواره هاتبرد برنامه هایش را برای ایران و اروپا پخش می کرد ، به دلیل مشکلات مالی از روز گذشته به پخش برنامه های خود در ماهواره هاتبرد خاتمه داد.پیشتر نیز شهرام همایون مدیر تلویزیون کانال یک در برنامه روزانه خود اعلام کرده بود که اگر هزینه پخش بر روی ماهواره هاتبرد تامین نشود ، تلویزیون کانال یک از این ماهواره به ناچار قطع خواهد شد.به جرات می توان گفت "تلویزیون کانال یک" یکی از سرشناس ترین رسانه های پارسی زبان سیاسی در داخل و خارج ایران است.رژیم دیکتاتوری جمهوری اسلامی طی سال های گذشته بارها علیه فعالیت های شهرام همایون مدیر تلویزیون کانال یک و جنبش ملی ماهستیم عکس العمل های شدید نشان داده است و با ارسال پارازیت بر روی فرکانس این رسانه آزادیخواه از پخش برنامه های تلویزیون کانال یک در ایران جلوگیری کرده است.


لازم به یادآوریست در ۲۶ دی ماه ۱۳۸۷، شهرام همایون توانست تجمعات گسترده ای از طرفداران جنبش «ما هستیم» را در ۸ شهر ایران ترتیب دهد.نوشتن شعار"ماهستیم" بر روی دیوارها و به احتزاز در آوردن پرچم "3 رنگ شیروخورشید ایران" بر روی پل های عابر پیاده در شهرهای مختلف ایران توسط مخالفان جمهوری اسلامی ،یکی دیگر از موفقیت های تلویزیون کانال یک می باشد.همچنین شهرام همایون طی فعالیت هایش در سال های گذشته توانست بار دیگر توجه ایرانیان را به پرچم 3رنگ شیروخورشید ایران جلب کند و مخالفان حکومت دیکتاتوری حاکم بر ایران را از اهمیت پرچم ملی شان آگاه سازد.

با سپاس از Persian Gulf عزیز


"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

درآمد میلیاردی صداوسیما از راه «پدیده»

«پدیده شاندیز» در سال گذشته رقم قابل توجهی را برای تبلیغات در صداوسیما هزینه کرده است. به گزارش خبرگزاری آنا، آن‌طور که صورت‌های مالی پروژه پدیده شاندیز نشان می‌دهد، این شرکت در سال گذشته حدود 10.5 میلیارد تومان برای تبلیغات در صدا و سیما جمهوری اسلامی هزینه کرده است. البته تبلیغات این شرکت فقط به صداوسیما محدود نبوده و برخی روزنامه‌ها هم از آن بهره برده‌اند. به عنوان مثال روزنامه همشهری حدود 1.4 میلیارد تومان، روزنامه ایران 900 میلیون تومان و روزنامه جام جم 770 میلیون تومان از این بابت درآمد داشته‌اند. این ارقام نشان می‌دهد پدیده شاندیز فقط برای سفارش و پیش‌پرداخت تبلیغات در صداوسیما و سه روزنامه، در سال 92 عددی بالغ بر 13.5 میلیارد تومان هزینه کرده است. گذشته از این روش تبلیغی، شرکت‌ در همایش‌ها و تهیه گسترده اقلام تبلیغاتی نیز در این شرکت مرسوم است.در خبری دیگر رییس سازمان امور اراضی از اعلام تخلفات پدیده شاندیز و شهرداری شهر شاندیز در شورای عالی شهرسازی خبر داد و گفت: صدا و سیما هم در تخلفات پدیده شاندیز مقصر است، چرا که مجموعه‌ای که کتبا اعلام شده و مجوزی برای ساخت و ساز نداشته اند چگونه به آن‌ها اجازه تبلیغات داده می شود؟!وی تصریح کرد: دادستان کل کشور تبلیغات پدیده شاندیز را در حوزه سرمایه‌گذاری ممنوع اعلام کرده اما سوال اینجاست چرا باید به مجموعه‌ای که تخلفات آن محرز بوده و پیش از این اعلام شده است که در این زمینه برای اجازه تحقیقات باید استعلام‌های لازم از سازمان‌های نظارتی مانند سازمان امور اراضی گرفته شود، اجازه تبلیغات در صدا و سیما، رسانه‌های مختلف، سطح شهر، فرودگاه‌ها و ... داده می‌شود تا مردم این گونه گرفتار شوند.

با سپاس از Persian Gulf گرامی


"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

تلویزیون پرشین تون از ماهواره هاتبرد قطع شد


تلویزیون پرشین تون که از طریق فرکانس 12322 ماهواره هاتبرد برنامه هایش را پخش می کرد،بنا به دلایل نا معلوم به یکباره به پخش برنامه هایش در ماهواره هاتبرد خاتمه داد و از این ماهواره قطع شد.تلویزیون پرشین تون اولین شبکه تلویزیونی کودک و نوجوان به زبان پارسی بود که در سال 1391 فعالیت خود را آغاز کرد.این شبکه تلویزیونی با ارائه انیمیشن‌های موزیکال روز دنیا به زبان پارسی جای خود را در قلب کودکان و حتی بزرگسالان باز کرد.از تلویزیون پرشین تون به عنوان یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین تلویزیون پارسی زبان در میان رسانه های پارسی زبان ماهواره ای می توان نام برد.این شبکه تلویزیونی پارسی زبان توانسته بود توجه بسیاری از کودکان و نوجوانان و حتی بزرگسالان ایرانی را به برنامه های خود جلب کند.تلویزیون پرشین تون در زمان فعالیت خود به دلیل مشکلات مالی یکبار نیز مجبور به کوچ به ماهواره یوتلست7A و ترک ماهواره هاتبرد شد ولی پس از مدتی به دلیل درخواست مکرر بینندگانش ماهواره یوتلست7A را ترک کرد و باز به ماهواره هاتبرد آمد.حال این شبکه تلویزیونی از ماهواره هاتبرد قطع شده است و خبری از دلیل قطع شدنش در دست نیست.بینندگان این شبکه تلویزیونی پارسی زبان به دلیل درخواست مکرر بچه هایشان در به در به دنبال فرکانس جدید این رسانه ایرانی هستند.متن زیر متعلق به یکی از بینندگان تلویزیون پرشین تون می باشد که در قسمت نظرات آخرین مطلب صفحه فیسبوک این شبکه تلویزیونی قرار داده است:"یا با زبون خوش برمیگردید تو هاتبرد یا .....! خلاصه ما رو از دست این بچه نجات بدید که هی میشینه تصویر زمینه رو نگاه میکنه و میگه الان وصل میشه ؟؟؟ الان وصل میشه ؟!"

حال باید منتظر ماند و دید آیا این تلویزیون پارسی زبان از طریق ماهواره هاتبرد یا ماهواره ای دیگر پخش برنامه هایش را برای ایرانیان از سر می گیرد و یا برای همیشه به فعالیتش پایان داده است و همانند تلویزیون های"MBC Persia و یا نشنال جئوگرافیک پارسی" به خاطره ها می پیوندد.


با سپاس از Persian Gulf نازنین


"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

داعش شبکه تلویزیونی "خلافت لایو" راه‌اندازی می‌کند!

"دولت اسلامی" امپراتوری رسانه‌ای خود را گسترش می‌‌دهد. تبلیغات این اسلام‌گرایان مدت‌هاست در شبکه اینترنت در جریان است و حال خبر از راه‌اندازی ۱۰ کانال تلویزیونی را داده‌اند. به زودی شبکه "خلافت لایو" شروع به کار می‌کند. بر اساس گزارش یک سایت اینترنتی نزدیک به اسلام‌گرایان، به زودی شبکه زنده تلویزیونی "خلافت لایو" (Caliphate Live)، متعلق به "دولت اسلامی" شروع به کار می‌کند. به گزارش اشپیگل‌آنلاین، این اسلام‌گرایان افراطی در حال راه‌اندازی امپراتوری رسانه‌ای خود هستند که متشکل از ۱۰ کانال تلویزیونی و ۳ فرستنده‌ی رادیویی است. در سایتی که این خبر را منتشر کرده بیرق "دولت اسلامی" به چشم می‌خورد. "دولت اسلامی" مدت‌هاست افرادی را به کار گماشته که خود را خبرنگار می‌نامند. ولی این افراد اجازه گزارشگری مستقل را ندارد و فقط باید در راستای اهداف این جریان تروریستی گزارش دهند. در کشورهایی که به آزادی رسانه پایبند هستند، این نوع فعالیت را نه خبرنگاری و ژورنالیسم، بلکه آن را "روابط عمومی" (Public Relations) می‌نامند. به احتمال زیاد بسیاری از هواداران "دولت اسلامی" این تفاوت را نمی‌شناسند. بنا به این گزارش در کشورهایی همانند سوریه و عراق ده‌ها سال است که از رسانه‌‌های مستقل و آزاد خبری نیست و وظیفه شبکه‌های تلویزیونی دولتی فقط به پخش پیام‌های حاکمان در قدرت محدود می‌شود."دولت اسلامی" چندی پیش مقررات "خبرنگاری آزاد" را برای خبرنگارانی منتشر کرد که مایل به گزارشگری در مناطق زیر کنترل این خلافت هستند. بر اساس این مقررات، خبرنگاران باید نسبت به ابوبکر بغدادی، رهبر "دولت اسلامی" اعلام وفاداری کنند. در شبکه تلویزیونی "خلافت لایو" هنوز خبری از گزارشگری زنده با حضور خبرنگاران و یا پخش خبرهای روز به چشم نمی‌خورد. ولی احتمال دارد به زودی ویدئوهایی در شبکه جهانی پخش شود. کسانی که به این شبکه رجوع می‌کنند می‌بینند که قرار است برنامه‌های متعددی عرضه شود، ولی این‌برنامه‌ها هنوز به تبلیغات "دولت اسلامی" محدود مانده است که تاکنون به طرق دیگر در شبکه اینترنت منتشر می‌شدند.

 تبلیغات "دولت اسلامی" برای مخاطبان بین‌المللی


 در یک ویدئو مشاهده می‌شود که این اسلام‌گرایان در شهر سوری رقّه افرادی را سر می‌‌برند که ادعا می‌شود جنایتکار هستند. در فیلم دیگری افرادی را معرفی می‌کنند که ادعا می‌شود جاسوس روسیه هستند و در برابر دوربین با آن‌ها مصاحبه می‌شود. این برنامه‌ها از محصولات شبکه "الحیات"، شاخه‌ی رسانه‌ای و تبلیغاتی "دولت اسلامی" است که به زبان انگلیسی برای مخاطبان بین‌المللی برنامه تولید می‌کند.

با سپاس از دویچه وله پارسی


"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش.

تلویزیون سیمای آزادی با فرکانس جدید در ماهواره یوتلست7A

تلویزیون سیمای آزادی وابسته به سازمان مجاهدین خلق که برنامه هایش را از طریق فرکانس 10721 ماهواره یوتلست7A پخش میکرد،تغیر فرکانس داد و از طریق یک فرکانس دیگر در این ماهواره برنامه هایش را بر روی ایر فرستاد.تغیر فرکانس تلویزیون سیمای آزادی در حالی می باشد که گفته می شود تلویزیون ایران فردا با مدیریت علیرضا نوریزاده بزودی به ماهواره یاه ست1A کوچ خواهد کرد و پس از آن تلویزیون سیمای آزادی در ماهواره یوتلست7A تنها به همراه تلویزیون پارسی بی بی سی و رادیو فردا خواهد بود.بسیاری از دریافت کنندگان این ماهواره به دلیل ترک اکثریت رسانه های پارسی زبان از ماهواره یوتلست7A  و ماندن تنها 3کانال بر روی این ماهواره ، یاه ست1A را بجای یوتلست7A دریافت می کنند و به جرات می توان گفت ماهواره یوتلست7A به سرنوشت ماهواره تل استار12 دچار شده است و تلویزیون سیمای آزادی یا باید بزودی یک ماهواره دیگر را برای پخش خود انتخاب کند یا به تعداد بسیار کم دریافت کنندگان ماهواره یوتلست7A بسنده کند.

مشخصات دریافت:
 
 Satellite: Eutelsat 7A
Freq: 11221
SR: 27500
POL: Hor
FEC:3/4
Channel Name: Simay-Azadi Iran National TV

(فرکانس تلویزیون ایران فردا در ماهواره یوتلست7A)



شما نیز اگر موافق پخش این رسانه پارسی زبان در هاتبرد یا یاه ست1A هستید می توانید از شبکه تلویزیونی سیمای آزادی درخواست کنید که تغیر جهت دهد و به ماهواره ای دیگر برای پخش برنامه هایش کوچ کند.


آدرس های ایمیل تلویزیون سیمای آزادی:


sima@iranntv.com
 hamyari@iranntv.com

pakeshadi@iranntv.com


شماره تماس:
Tel: +44 20 3286 2433
 SMS: +44 75 4621 8789


"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

پنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش.

تلویزیون من و تو1 از ماهواره بدر(عربست) قطع می شود

تلویزیون من و تو1 در اطلاعیه ای اعلام کرده است از پنجشنبه 2 بهمن ماه به پخش برنامه هایش در ماهواره بدر(عربست)خاتمه خواهد داد.برخی از بینندگان این رسانه پارسی زبان با خواندن این اطلاعیه به تلویزیون من و تو1 بابت قطع شدن از ماهواره بدر(عربست)اعتراض کردند.تلویزیون من و تو1 به دلیل پارازیت های ارسالی از سوی حکومت دیکتاتوری جمهوری اسلامی بر روی فرکانس رسانه های پارسی زبان ماهواره ای در ماهواره های مختلف،برنامه های خود را از طریق ماهواره های"هاتبرد - یاه ست1A - یوتلست7A- بدر(عربست)" پخش می کرد.این شبکه تلویزیونی مدتی پیش از ماهواره یوتلست7A قطع شد و حالا از ماهواره بدر(عربست)می خواهد قطع شود.پخش برنامه های تلویزیون من و تو1 در فرکانس 11137 ماهواره هاتبرد و فرکانس 12073 ماهواره یاه ست1A ادامه خواهد داشت.



آدرس های ملی ستلایت نیوز را در اختیار دیگران بگذارید:

تارنما:


از طریق قسمت نظرات در انتهای این مطلب می توانید نظرات خود را با ما در میان بگذارید

تلویزیون طپش در ماهواره هاتبرد

بدون شک هر بار اسم تلويزيون طپش را مي شنويم ناخداگاه نام عليرضا اميرقاسمي به ذهنمان مي آيد.بر خلاف هميشه تلويزيون طپش اين بار با مديريت تازه از طريق يکي از فرکانس هاي ماهواره هاتبرد لوگو خود را بر روي اير فرستاد.شبکه تلويزيوني تازه تاسيس "PBC Tapesh" با لوگو و نام سابق طپش در ماهواره هاتبرد بر روي اير رفته است.اين شبکه تلويزيوني اعلام کرده است هيچگونه رابطه اي با طپش عليرضا اميرقاسمي ندارد و يک طپش تازه در بين رسانه هاي پارسي زبان ماهواره اي متولد شده است و برنامه هایش نیز نسبت به طپش یا همان Ti علیرضا امیرقاسمی متفاوت خواهد بود.تلویزیون طپش تازه قصد دارد برنامه های خود را از شنبه11 بهمن ماه از طریق ماهواره هاتبرد برای ایران و اروپا آغاز کند.


علیرضا امیرقاسمی پس از شنیدن متولدن شدن یک طپش تازه ، در فضای مجازی بیانیه ای داده است.علیرضا امیر قاسمی مدیر تلویزیون Ti-Tapesh International در بیانیه خود نوشته است:" امروز پس از سى و سه سال كار هنرى و بيست و نه سال كار تلويزيونى با مسئله اى روبرو شدم كه لازم دانستم تا چند خطى برايتان بنويسم و كذب بودن آن را با شما در ميان بگذارم. صبح ديروز يكى از بينندگان خوب ما تصويرى را برايم از طريق وايبر ارسال كرد كه برايم تاسف انگيز بود، چرا كه اينبار فرصت طلبان و سودجويان فراتر از معمول دست درازى كرده اند و قدمشان را از گليمشان فراتر گذاشتند. در عكس ديدم كه شخص يا اشخاصى كه خودشان را حتى معرفى نكرده اند نويد آمدن تلويزيونى به نام طپش را داده اند و بى شرمى را تا آنجا برده اند كه حتى لوگوى سابق طپش را نيز استفاده نموده اند! برايم مسخره بود كه چگونه و با چه وقاحتي عده اى در روز روشن به تاراج اموال و زحمات شبانه روزى انسان ميپردازند. در نخست بايد يادآور شوم كه در طى بيست و دو سال گذشته نام طپش را با خود به همراه داشتم و با تمامى شرايط و حتى مشكلاتى كه براى همه رسانه هاى ايرانى پيش آمد همواره سعى كردم تا خدشه اى به اين اسم و خاطراتى كه همه شما با آن داشتيد وارد نشود و برآن بودم كه هرگز سرم را در مقابل كسى خم نكنم و همچنان حرفه اى بمانم و خودم را نفروشم و با اينكه پيشنهادات زيادى از گوشه و كنار برايم ميرسيد ولى هيچكدام را نپذيرفتم كه دوستان و همكارانم ميتوانند شاهد اين گفتار من باشند و امروز هم نميتوانم قبول كنم كه عده اى از خدا بى خبر بيايند تا از روى پلى از خاطرات كه من و شما با هم ساختيم عبور كنند تا به مقاصدشان برسند و بى شك كسانى كه شروع كارشان با تزوير و ريا آغاز ميگردد قصدشان چيزي جز سوء استفاده، بازى با اذهان عمومى و كلاه بردارى نيست. در اينجا بد نيست كه تاريخچه اى از طپش را برايتان بازگو كنم. نام طپش ساخته و پرداخته من بوده و شركت PBC TAPESH را با مسعود جمالى با سرمايه مساوى آغاز كرديم كه از همان نخست و آغاز كار مسئوليت بخش ادارى و بازرگانى بعهده جمالى بود و كليه كارهاى توليدى، برنامه ها، انتخاب مجريان و ايدهاى هنرى و... توسط اينجانب برنامه ريزى ميشد و بس. اين روند سالها ادامه داشت تا زمانيكه مسعود جمالى تصميم گرفت تا در دوبى زندگى كند كه در آنموقع مسئوليتها و فشار كارى من بيشتر شد و حدودآ پس از يكسال و چند تصميم گيرى غلط بيزينسى توسط هر دوى ما و سقوط تبليغات در دوبى اوضاع طپش نيز در هم ريخت لذا لازم بود كه ديگر هر كدام راه خود را از ديگرى جدا كند و هر يك بدنبال كار خودمان برويم. در پايان جمالى پس از اجراى چند كنسرت در لاس وگاس تصميم گرفت به ايران باز گردد و دنبال بيزينس ديگرى باشد كه به گفته خودش به خاطر اين تصميم هزينه سنگينى هم بپردازد!! و من هم كه به كار ديگرى جز كار هميشگى ام آگاهى نداشتم همچنان در آمريكا ماندم و با تمامى مشكلات دست و پنجه نرم كردم. البته قبل از سفر مسعود به ايران، او به دادگاه فدرال آمريكا رجوع كرد و ادعاى ورشكستگى كرد و من نيز همين كار را به شخصه انجام دادم و بدليل بدهى هاى PBC TAPESH نام و حتى لوگوى كمپانى را دادگاه فدرال مسدود كرد لذا استفاده از لوگوى قبلى به هيچ وجه مجاز نميباشد. البته پس از مدتى توانستم تا با شواهد متعددى نام طپش را دوباره بصورت كپى رايت ثبت كنم كه البته لوگوى قبلى هنوز و براى هميشه و از لحاظ قانونى غيرقابل استفاده است." همچنین او در آخر بیانیه خود درباره درخواست بسیاری از ایرانیان برای پخش شبکه تلویزیونی طپش اینترنشنال با مدیریت علیرضا امیرقاسمی از ماهواره یاه ست1A نوشته است:"در رابطه با بازگشت Ti به ماهواره ياه ست و با سپاس از يكايك شما عزيزان كه همواره سراغ ما را ميگيريد و جوياى بازگشت ما هستيد و با تشكر از هادى، مهدى و محمد نظرى در كمپانى "نورت تله كام" كه از كمكهايشان هيچ دريغى نكردند و در همه شرايط پشتيبان ما بوده اند و بارها پيشنهاد بازگشت ما به ماهواره ياه ست را داده اند. باور كنيد كه هيچ احساسى براى ما جذابتر از اين نيست كه برنامه هايمان را در وطن عزيزمان به معرض نمايش شما بگذاريم ولى هرگز دوست ندارم كه تصويرمان بخاطر مشكلات مادى دوباره قطع شود و دوباره شما را با تصويرى سياه تنها بگذاريم و با اينكه هر لحظه به فكر بازگشت بر روى ماهواره ياه ست هستيم ولى به ما اجازه دهيد تا با اطمينان خاطر به منازل شما بياييم و با پشتوانه تبليغاتى كه بتوانيم روى آن حساب كنيم."علیرضا امیرقاسمی همچنین به صراحت اعلام کرده است از دست دایرکنندگان شبکه جدید طپش(PBC Tapesh)شکایت خواهد کرد و به دادگاه فدرال آمریکا  اعلام خواهد نمود که شخصی از نام و لوگو PBC TAPESH که تحت نظارت دولت فدرال آمریکا می باشد دارد استفاده می کند و با این نام یک شبکه تلویزیونی راه اندازی کرده است.


حال باید منتظر ماند و دید آیا علیرضا امیرقاسمی موفق خواهد شد جلوی فعالیت های طپش تازه را بگیرد یا تلویزیون طپش تازه با مدیریتی تازه خواهد توانست فعالیت هایش را آغاز کند و برنامه هایش را از طریق هاتبرد برای ایران و اروپا بر روی ایر بفرستد.

مشخصات دریافت:
 
Satellite: Hotbird 13D
Freq: 11642
SR: 27500
POL: Hor
FEC:3/4
Channel Name: Tapesh TV

(فرکانس تلویزیون طنز و Face1 در هاتبرد)

متن کامل بیانیه علیرضا امیرقاسمی درباره پیدایش شبکه تلویزیونی طپش تازه

"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"

چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش.

تلویزیون Fashion One در ماهواره یاه ست1A

تلویزیون Fashion One که پیشتر تنها با کیفیت HD از ماهواره یاه ست1A پخش میشد،با کیفیت SD نیز برنامه هایش را از طریق این ماهواره بر روی ایر فرستاد.این شبکه تلویزیونی برنامه هایش را به مُد و زیبایی اختصاص داده است.با روی ایر رفتن تلویزیون Fashion One بصورت SD ، از این پس کسانی که رسیور معمولی دارند نیز می توانند برنامه های این شبکه تلویزیونی را دنبال کنند.لازم به یادآوریست پخش HD برنامه های تلویزیون Fashion One ادامه دارد.

مشخصات دریافت:
 
Satellite: Yahsat 1A
Freq: 11996
SR: 27500
POL: Ver
FEC:5/6
Channel Name: Fashion One SD

"توجه: این مطلب فاقد بخش نظرات می باشد لطفا برای ابراز نظر به مطلب قبلی مراجعه نمایید"